در عصری که فناوری، پیشرفت های جدید و مهیج را با روندی سریع به ما عرضه می کند، نپذیرفتن فناوری های جدید و درخشان در ابتدای ظهورشان، اقدامی معقول به خصوص برای صاحبان کسب وکار است.

این بهترین نوع مدیریت ریسک است. افرادی که در همان ابتدا از یک فناوری استفاده می کنند، در صورت موفقیت فناوری از مزایای آن بهره مند می شوند، اما در صورت شکست آن، همه چیزشان را از دست می دهند.

کمی شک و تردید می تواند مانع ریختن پول کلان در شبکه اجتماعی بزرگ بعدی شود که هرگز موفق نخواهد شد، اما در عین حال می تواند مانع سازگاری فروشگاه فیزیکی شما با روند جدید خرید مشتریان شود؛ زیرا فرایند جدید خرید از فضای آنلاین شروع شده و به فروشگاه فیزیکی ختم می شود. درنتیجه ممکن است مشتریان باارزش را از دست بدهید.

صاحبان کسب وکارها باید در اختصاص وقت، پول و توجهشان دقت کنند. اما وقتی می گوییم الان موقع آن است که سری هم به ویدیوهای لایو بزنید، بیراه نگفته ایم. حتی شاید این اقدام یکی از بهترین فعالیت های کسب وکارتان باشد.

تولید ویدیو برای بازاریابی محتوا چقدر مهم است؟

چه ویدیو را استریم (پخش زنده) کنید، چه آن را بارگذاری کنید، محتوای ویدیویی قدرت جلب توجه مردم را دارد. اگر می خواهید ببینید محتوای ویدیوهای لایو چقدر نتیجه می دهد، بهتر است ابتدا تصویر کلی تر را ببینید. اول باید ببینید انواع ویدیوها چطور در صنعت بازاریابی محتوا رقابت می کنند.

گزارش شرکت <<ویزول>> درباره بازاریابی ویدیویی در 2020 نشان می دهد سهم بازاریابانی که از محتوای ویدیویی استفاده می کنند از 61 درصد در سال 2016 به 87 درصد در سال 2019 رسیده است. امسال، 85 درصد بازاریابان برای بازاریابی از محتوای ویدیویی استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته کاهش ناچیزی داشته، اما از محبوبیت زیاد ویدیوها نمی کاهد.

این جایگاه برجسته ویدیوها اصلا تصادفی نیست. 92 درصد بازاریابانی که از ویدیو استفاده می کنند، آن را بخش مهمی از استراتژی های خود می دانند، این عدد نسبت به 91 درصد سال 2019 یا 85 درصد سال 20 افزایش داشته است. 99 درصد بازاریابانی که از ویدیو استفاده می کنند می گویند که این کار را ادامه خواهند داد، اگرچه 92 درصدشان موافق اند که رقابت و سروصدای ویدیوها روزبه روز بیشتر می شود.

بااین وجود، ویدیوها برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند، نتیجه بخش هستند. 94 درصد بازاریابان معتقدند که محتوای ویدیویی برای توضیح محصول یا خدمت مفید است. 87 درصد می گویند محتوای ویدیویی به آن ها کمک می کند تا ترافیک را به وب سایتشان هدایت کنند و 83 درصد می گویند که ویدیو به تولید علاقه مندان کمک کرده است. جالب اینجاست که 43 درصد بازاریابان می گویند محتوای ویدیویی در کاهش تماس مشتریان با بخش پشتیبانی بسیار موثر بوده است.

بازار استریمینگ ویدیو بسیار داغ است

بازار استریمینگ ویدیو بسیار بزرگ است و هرروز بزرگ تر می شود. پیش بینی می شود که در شش سال آینده با نرخ سالانه 20.4 درصد رشد کند و در سال 2027 به 4.3 میلیارد دلار برسد. آموزش ها و یادگیری های شرکت (نه بازاریابی) موجب رشد بازار استریمینگ می شود.

استریمینگ ویدیوهای زنده چند مزیت مهم دارد که آن را برای تازه کارها جذاب می کند. چهار نفر از هر پنج بازاریاب که قبلا از محتوای ویدیویی در کسب وکارشان استفاده کرده اند، دانش فنی لازم برای شروع استریمینگ ویدیوهای زنده را دارند، اما ویدیوهای زنده حتی برای آن یک بازاریاب باقیمانده از 5 نفر که هنوز بازاریابی ویدیویی را امتحان نکرده هم جذاب است، زیرا:

یادگیری استفاده از استریمینگ اصلا سخت نیست و راهکارهای ارائه شده به کاربران بسیار ساده است.

سخت افزار لازم برای این کار ارزان و در دسترس است و تنها یک تلفن هوشمند برای شروع استریمینگ کافی است.

همه به کانال های ارتباطی دسترسی دارند و حالا دیگر همه شبکه های اجتماعی بزرگ خدمت استریمینگ زنده ارائه می دهند.

هزینه تولید این ویدیوها در مقایسه با تولید محتوای ویدیویی ضبط شده کمتر است.

بازار پررونق استریمینگ یک طرف ماجرا است و داشتن مخاطبی که مایل به تماشای کل محتوای استریمینگ باشد، بحث دیگری است. خوشبختانه، استریمینگ زنده مخاطبان مشتاق خود را دارد و مخاطب را حسابی با محتوا درگیر می کند.

مردم می خواهند ویدیوهای زنده بیشتری ببینند

اولین و بزرگ ترین پلتفرم استریمینگ یعنی پلتفرم توییچ متعلق به آمازون، ماهانه بیش از 5.5 میلیون پخش کننده فعال ویدیو دارد. آن ها محتواهایی تولید می کنند که به طور متوسط ​​1.9 میلیون بیننده آنلاین دارد و این کاربرها روزانه بیش از یک و نیم ساعت ویدیو تماشا می کنند. فقط باید بدانید که توییچ بر گیمرها تمرکز کرده و مانند سایر شبکه های اجتماعی برای بازاریاب ها و کسب وکارها مناسب نیست.

پس فیس بوک را در نظر بگیرید. مردم عاشق تماشای ویدیو در فیس بوک هستند. بیش از 80 درصد از 500 پست برتر فیس بوک در سال 20 پست های ویدیویی بودند. همین مطالعه نشان می دهد كه پست های ویدیویی 59 درصد بیشتر از انواع دیگر پست ها مخاطبان را جذب می کنند.

وقتی فیس بوک لایو در 2016 راه اندازی شد، این محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان 50 میلیون دلار به 140 شرکت و فرد مشهور رسانه ای داد تا برای این ابزار جدید محتوای زنده تولید کنند. دو سال بعد از معرفی این ابزار، فیس بوک بیش از 3.5 میلیارد ویدیو پخش کرده بود.

فیس بوک و آمازون شرط بسته بودند که ویدیوهای زنده موفق خواهند شد، زیرا مردم دوست دارند آن ها را تماشا کنند. بر اساس گزارش <<دفتر تبلیغات تعاملی>> در مورد استریمینگ ویدیوهای زنده، تقریبا دوسوم مصرف کنندگانی که به دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها یا کامپیوترهای شخصی دسترسی داشته اند، محتواهای ویدیویی زنده را تماشا کرده اند.

تقریبا نیمی از آن ها (47 درصد) می گویند که بیشتر از سال گذشته محتوای ویدیویی زنده تماشا می کنند. 52 درصد برای دیدن محتوای ویدیویی زنده سراغ پلتفرم های اجتماعی می روند و 41 درصد آن ها برای دریافت خدمات استریمینگ دیجیتال درجایی عضو شده اند. وب سایت های بازی با 33 درصد در رتبه چهارم هستند.

تماشای محتوای زنده معمولا با فعالیت های اجتماعی، ازجمله ارتباط با افراد در رسانه های اجتماعی (چه کسانی که محتوا را تماشا می کنند و چه کسانی که تماشا نمی کنند) گره خورده است. برندها با پخش ویدیوهای زنده، مشارکت مخاطبان را افزایش می دهند. حتی فیس بوک گفته که محتوای زنده شش برابر محتوای معمولی باعث مشارکت کاربران در این رسانه شده است.

نکته کلیدی این است که محتوای زنده محبوب مخاطبان است، زیرا باعث رابطه و تعامل میان آن ها می شود.

بهترین رسانه برای استریمینگ رسانه فعلی تان است

شعار <<کسب وکارها باید به جایی بروند که مشتریان هستند>> برای وبکست هم صادق است. اگرچه پلتفرم های مخصوصی برای لایو استریمینگ در اختیار کسب وکارها است، اما مخاطبان هنوز هم برای دیدن محتوای ویدیویی زنده بیشتر سراغ رسانه های اجتماعی می روند.

بر اساس شاخص اسپروت سوشیال در سال 2019، ویدیوی زنده، روند معمول رسانه های اجتماعی است و 45 درصد مصرف کنندگان دوست دارند ویدیو های زنده بیشتری از برند محبوبشان ببینند. 63 درصد بازاریابان هم در مورد مطلوبیت محتوای ویدیویی زنده در رسانه های اجتماعی با آن ها موافق اند.

همه این آمارها خوب است، اما نشان نمی دهد که بهترین پلتفرم برای استریمینگ محتوای ویدیویی زنده کسب و کارتان کدام است. با توجه به شعار <<همان جایی بروید که مخاطب هست>>، برندها سعی می کنند سراغ پلتفرم هایی بروند که از قبل بیشترین فالوئر را در آن ها دارند. 66 درصد مصرف کنندگان برندهای محبوبشان را در فیس بوک، 41 درصد در اینستاگرام، 35 درصد در یوتیوب و 22 درصد در توییتر دنبال می کنند.

صرف نظر از اینکه کدام شبکه اجتماعی را انتخاب می کنید، احتمالا افرادی هستند که دوست دارند ویدیوهای زنده بیشتری از شما ببینند و ازآنجاکه انتظار کیفیت ویدیوهای از پیش ضبط شده را ندارند، می توانید ویدیوهای زنده را با صرف وقت و پول کمتر تولید کنید.

در حال حاضر، بازاریابی در رسانه های اجتماعی یک سرمایه گذاری چشمگیر برای کسب وکارها است. انتظار می رود که در 2020 هزینه تبلیغات در رسانه های اجتماعی فقط در ایالات متحده به 43 میلیارد دلار برسد که نسبت به سال گذشته 20.4 درصد افزایش داشته است. شروع فعالیت در یک کانال جدید هم می تواند مبلغ قابل توجهی به این هزینه ها اضافه کند. به همین دلیل کسب وکارها باید از همان کانال هایی استفاده کنند که قبلا بیشترین فعالیت را در آن ها داشته اند. باید از همان رسانه های اجتماعی استفاده کنید که بیشترین فالوئر را در آن ها دارید.

همچنین نباید فقط به یک کانال لایو استریمینگ بچسبید. با استفاده از خدمات مالتی استریمینگ، می توانید هم زمان و بدون تغییر زیاد درروند کار، چیدمان یا روش تولید محتوا، در کانال های مختلف لایو بدهید. شاید این بهترین فرصت برای کسب وکارها باشد تا بدون صرف زمان بیشتر، میزان دسترسی افراد به ویدیوهایشان را افزایش دهند.

بازاریابان B2B هم باید به این قابلیت توجه کنند!

شاید فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان باشند، اما اهمیت چندانی برای بازاریابان B2B ندارند. لینکدین یک شبکه اجتماعی برای استخدام، شبکه سازی کاری و بازاریابی بی توبی است. این رسانه بیش از 630 میلیون کاربر، بیش از 30 میلیون کاربر شرکتی و 280 میلیارد پست در سال دارد.

پس لینکدین شکارگاه بازاریابان B2B است. همچنین یک شبکه اجتماعی است که محتوا نقش مهمی در آن ایفا می کند. استرینگ گویان یک از اینفلوئنسرهای لینکدین که در عرض 14 ماه 30 هزار فالوئر پیدا کرد، یکی از ترفندهای خود برای معروف شدن در این رسانه را استفاده از ویدیو بیان می کند.

در اوایل سال 2019، لینکدین هم به جمع شبکه های اجتماعی ارائه دهنده محتوای ویدیویی پیوست. حالا باید کمی منتظر باشیم تا تاثیر ویدیوهای زنده در لینکدین را ببینیم، اما می دانیم لینکدین ویدیو را جدی می گیرد. ما می دانیم که ویدیو برای بازاریابانی که از آن استفاده می کنند، نتایج خوبی به ارمغان می آورد. همچنین می دانیم وقتی بحث معیارهای مشارکت به میان می آید، ویدیوی زنده بر ویدیوی ضبط شده برتری دارد. به علاوه می دانیم که لینکدین با اصلی ترین استریمرهای بازار مشارکت می کند. پس اگر یک بازاریاب بی توبی هستید و از لینکدین استفاده می کنید، می توانید از این نکات مهم استفاده کنید.

مخاطبان به شما می گویند چه نوع محتوایی تولید کنید

اشکالی ندارد در مورد انواع محتواهایی که قرار است به صورت زنده برای مخاطبان پخش کنید، شک داشته باشید، زیرا ارائه محتوای نامربوط (پس از خدمات مشتریان ضعیف) دومین دلیل مردم برای آنفالو کردن برند محبوبشان در رسانه های اجتماعی است. شناخت آنچه مخاطبان نمی خواهند ببینند، گامی مهم در جهت ارائه محتوای محبوبشان به آن ها است.

پس خود را جای مخاطبان بگذارید و ببینید چرا شمارا در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند؟ به گزارش اسپروت سوشیال، پنج دلیل اصلی مردم برای فالو کردن شما عبارت اند از:

کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات جدیدتان

علاقه به سرگرمی

اطلاع از جدیدترین اخبار کسب وکار شما

استفاده از جوایز و تخفیف ها

نیاز به ارتباط با افرادی که علایق مشترکی با آن ها دارند

همچنین می دانیم پست هایی که بیشترین مشارکت را برمی انگیزند، پست های سرگرم کننده هستند و بعدازآن پست های انگیزشی، آموزشی، داستانی و ارائه دهنده جایزه و تخفیف بیشترین بازدید را دارند. ویدیو های معرفی محصول تا زمانی که جالب و آموزشی باشند خوب هستند. لایوهای جذاب معرفی محصولات که یک جایزه با محدودیت زمانی هم ارائه می دهند، خیلی خوب هستند و یک راه مطمئن برای افزایش فروش به حساب می آیند.

این تمام اطلاعاتی است که برای تهیه استراتژی محتوا نیاز دارید. شما می دانید مردم از محتوا چه می خواهند. وقتی ارائه محتوا در لایو را شروع می کنید، می توانید از واکنش مردم برای تولید محتوای بعدی ایده بگیرید. حداقل اینکه ارائه محتوا در لایواستریمینگ بازخوردهای مفید زیادی برایتان دارد.

نتیجه گیری

اجازه ندهید حرف های اغراق آمیز فریبتان دهد. بازاریابی دیجیتال واقعا سخت است. هیچ میانبری برای موفقیت در این راه وجود ندارد. شاید خطر کردن نتیجه بدهد، اما شاید هم باعث شود که تمام بودجه بازاریابی تان را صرف پدیده های جدید و پرزرق وبرق کنید که هیچ سود و فایده بلندمدتی ندارند. صاحبان کسب وکارها باید میزان این خطرات را ارزیابی و مدیریت کنند.

تولید محتوای لایواستریمینگ چندان مخاطره آمیز نیست. اکثر کسب وکارها به تمام کانال های توزیع موردنیازشان دسترسی دارند، زیرا مردم برای تماشای ویدیوهای زنده سراغ شبکه های اجتماعی می روند و بیشتر کسب وکارها مدت ها است که از این شبکه ها استفاده می کنند. استفاده از این قابلیت نیازی به خرید تجهیزات زیاد ندارد، حداقل تا زمانی که از این لایوها نتیجه نگرفته اید (نکته مهم: اول ازهمه تجهیزات صوتی خوب بخرید). به لطف مالتی استریمینگ، می توانید در همه پلتفرم ها به مخاطبان دسترسی داشته باشید. مالتی استریمینگ با کمک ابزار <<ری استریم استودیو>> کار بسیار ساده ای است و فقط باید وب کم را وصل کرده و مرورگر وب را روشن کنید.

مهم تر از همه این که می دانیم لایواستریمینگ نتیجه می دهد. اگر این کار را درست انجام دهید و آنچه مخاطبان می خواهند را در زمان مطلوب در اختیارشان قرار دهید، آن ها هم جوابتان را می دهند و تعامل خوبی با کسب وکارتان برقرار می کنند. حتی شاید یک گروه حامی برایتان تشکیل دهند. بنابراین اگر هنوز برای استفاده از لایو در 2020 مردد هستید، باید بگویم که با انجام این کار نتایج فوق العاده ای کسب می کنید و چیز زیادی از دست نمی دهید.

CTR چیست و راه های افزایش آن در تبلیغات ویدئویی

چرا باید زودتر پخش زنده را شروع کنید!

های ,زنده ,درصد ,محتوای ,ها ,اجتماعی ,های اجتماعی ,آن ها ,محتوای ویدیویی ,می کنند ,رسانه های ,دیدن محتوای ویدیویی ,استریمینگ ویدیو بسیار ,بازار استریمینگ ویدیو ,گویند محتوای ویدیویی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dadgah آموزش ووشو | ووشو ، ورزش رزمی ووشو Newtech پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مطالب اینترنتی Miraculuos lovers دانلود رایگان سریال نهنگ آبی|نهنگ آبی کیفیت بالا خبر انجمن عاشقان اهل بیت ronasckeytarh